Jak nakupovat
Nákup v našem internetovém obchodě www.holkysijou.cz (dále jen "obchodě") zvládnete velmi snadno a samozřejmě bezpečně. V dalších šesti krocích je stručně popsáno, jak na to.
1. Jak si správně vybrat?
Produkty jsou roztříděny do katalogu, který obsahuje hlavní kategorie a podkategorie. Každý produkt má svůj obrázek, slovní popis a parametry. U oblečení obvykle naleznete i tabulku velikostí. Získáte tak kompletní informace o produktu.
Produkty si vybírejte přímo z horního nebo levého menu. K vyhledání můžete využít i horní vyhledávací lištu nebo přehlednou filtraci.
Pokud potřebujete odbornou radu, neváhejte se za námi zastavit v kamenném obchodě nebo nás kontaktujete na uvedených kontaktech zde.
2. Kolik to bude stát?
Ceny produktů v obchodě jsou uváděny vč. DPH a jsou konečné. Ceny produktů se nezvyšují o žádný další poplatek, který by Vás neočekávaně zaskočil v nákupním košíku. Výjimkou jsou náklady na přepravu či doběrečné.
3. Máme váš vybraný produkt na skladě?
Produkty mají v detailu uvedenu dodací lhůtu. Zboží je ihned k odeslání, ve výrobě nebo aktuálně není skladem a je tudíž na objednávku. Nebojte, brzy ho pro vás ušijeme.
4. Jak obsluhovat nákupní košík?
Produkt vložíte do košíku pomocí tlačítka „Do košíku“ přímo ve výpisu kategorie nebo detailu produktu.
Ikona nákupního košíku je zobrazena v pravém horním rohu e-shopu. Vždy na první pohled vidíte, kolik produktů aktuálně v košíku je. Po kliknutí na tuto ikonu se dostanete do košíku. Nákup můžete dokončit nebo se vrátit zpět do obchodu a přidat do košíku další produkty. Kliknutím na ikonu vidíte rychlý náhled produktů, které v košíku máte a také jejich cenu.
Nákup dokončíte výběrem dopravy a zadáním kontaktních údajů nebo přihlášením se do e-shopu svými přihlašovacími údaji.
V záhlaví košíku vždy vidíte zvýrazněno, v jakém kroku nákupního procesu se aktuálně nacházíte, ostatní kroky jsou "zašedlé".
Po odeslání objednávky Vám přijde transakční zpráva na uvedený e-mail.
5. Jak se produkty dostanou až ke mě?
Dle zvoleného způsobu dopravy vám produkty doručí vybraný přepravce nebo si ho můžete u nás v prodejně vyzvednout osobně.
Při přebírce zásilky od dopravce jste si povinni zkontrolovat neporušenost obalu. V případě poškození obalu nebo přímo obsahu zásilky máte právo tuto skutečnost uvést do dodacího listu přepravce nebo zásilku v přítomnosti řidiče rozbalit a její obsah zkontrolovat. Z důvodu poškození je možné i převzetí zásilky odmítnout a tuto informaci uvést do dodacího listu přepravci. Pokud zásilku přijmete bez výhrad, není možno později uplatňovat z tohoto důvodu reklamaci.
6. Kolik mě to bude stát a kdo mi to přiveze?
Způsoby platby a informace o dopravě jsou uvedeny na samostatné stránce zde.
7. Co když něco potřebuji vrátit nebo reklamovat?
Ano, i to se může stát. Není nic snadnějšího než když si stáhnete náš formulář pro reklamaci či vrácení zboží. Vše podstatné se dozvíte v obchodních podmínkách.